052-599-3335
phone2, phone, contact, telephone, support, call
שירות לקוחות:
חירות תעשיות מסגרות

החשיבות של הליך בדק בית לפני רכישת דירה

דף הבית > בדק בית
חייגו: 050-4548448

צור קשר

לקבלת הצעה משתלמת ביותר!
הדחף לסיים את תהליך הרכישה כמה שיותר מהר ולרוץ לבנק כדי לקבל את המשכנתא קיים אצל רובנו. אבל, מי שלמוד ניסיון, יודע שאם יש דבר אחד, שממש אסור לוותר עליו לפני כניסה לדירה חדשה או ישנה, הוא התהליך של בדק בית. חשוב מאד להזמין חברת בדק בית בעלת מוניטין וניסיון, חברה איכותית שעל ממצאיה תוכלו לסמוך בעיניים עצומות.

איך תיכנסו לביתכם החדש בראש שקט?

מה החשביות של איתור מוקדם של ליקויי בניה?

איתור מוקדם של ליקויי בנייה בדירה חדשה, עשוי לחסוך מהקונים עוגמת נפש, הוצאות מיותרות ואפילו תביעות בבית משפט. איתור מוקדם של ליקויים שונים בדירה יד שנייה, עוד לפני השלב של הרכישה, עשוי למנוע מקונים פוטנציאליים, את עצם הרכישה. בנוסף, גילוי הליקויים, במידה רבה עשוי גם לסייע להם בהורדה משמעותית במחיר הנכס, במידה והקונים יחליטו שהם עדיין רוצים לקנות את הנכס, אבל במחיר נמוך יותר, מחיר שלמעשה יאפשר להם לבצע את התיקון של הליקויים שנמצאו על ידי צוות מיומן של חברת בדק בית.
בין אם אתם עומדים לרכוש דירה ישנה או חדשה, מומלץ לבדוק מראש שהדירה תהיה נקייה מליקויים הנדסיים ואחרים. רק חברת בדק בית מקצועית ואמינה יכולה להבטיח שאכן תקבלו בית ללא ליקויים חמורים.

איך תיכנסו לביתכם החדש בראש שקט?

למעשה, קיימים שני סוגים של ליקויי בנייה. ליקויי בנייה חשופים לעיין וליקויי בנייה סמויים. את הליקויים הגלויים ניתן לאתר ללא מכשור מקצועי. למשל, רטיבות, נזילה מהגג, סדקים בקירות של המבנה, ריצוף שבור או רופף ועוד. ליקויים סמויים קשים יותר לאיתור ללא מכשור מקצועי והם כוללים חומרי גלם ברמה ירודה, צנרת לקויה, הדבקות רופפות ועוד. כעיקרון, תהליך של בדק בית מקצועי יאפשר למזמינים, לבחון את הכדאיות של רכישת הדירה כאשר מדובר בדירה יד שנייה.